Ile kosztuje Twój pracownik?

Ile kosztuje Twój pracownik?

Wiele osób dochodzi w końcu do takiego momentu, w którym muszą i chcą zatrudniać pracowników. Zwykle pojawia się problem jaką umowę takiej osobie zaproponować.

Jaki jest koszt zatrudnienia pracownika?

Większość naszego społeczeństwa zaprogramowana jest jeszcze na konieczność posiadania umowy o pracę. Tutaj należy pamiętać, że do kwoty brutto, która widnieje na umowie o pracę pracownika np. 1000zł należy dodać 20% kosztów pracodawcy – co łącznie daje 1200zł.

Dodatkowo pracodawca płaci za 33 dni zwolnienia lekarskiego w ciągu roku oraz za 20 lub 26 dni urlopu wypoczynkowego. Przeciętnie zatem pracownik pracuje 10 miesięcy, a pracodawca ma 12 miesięczny koszt. Zarówno pracownicy jak i pracodawcy powinni zastanowić się na optymalizacją tej formy zatrudnienia, gdzie korzyść będzie dla obu stron.

Podaj swój adres email aby otrzymać nasz bezpłatny poradnik

Zapisz się także do newslettera aby być na bieżąco

zapisz mnie do newslettera

FreshMail.pl
 

Newsletter

Zapisując się do newslettera akceptujesz nasz regulamin i politykę prywatności

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl